söndag 18 april 2010

Då önskar jag mig själv, och er eventuella läsare välkomna till min blogg. Ja, jag har startat en blogg, precis som alla andra...Varför? Tänkte att jag kan lika gärna skriva av mig här som på ett word-dokument.

Dags att återgå till Schumanns Fantaisestucke en stund, något ni förresten bara måste lyssna på om ni inte redan är bekant med stycket (Lyssna då gärna på Argerichs tolkning - fantastisk!) Mina grannar är säkert lagom glada så nu får det bli spel med hörlurarna..suck, men nödvändigt antar jag om jag inte vill bli vräkt : )

Återkommer snart så jag kan försöka förstå mig på det här bloggandet lite bättre! Jag känner mig lite som killen i den urgamla chipsreklamen "så varför står vi i den här djungeln då" ..Någon som kommer ihåg den? Anyways, dags för Schumann!

Inga kommentarer: