tisdag 10 augusti 2010

Tack!

Jag har inte skrivit på ett bra tag nu, men den sista tiden har jag översköljts av en så stark tacksamhetskänsla som jag bara måste få förmedla. Anledningen till detta är till viss del obekant och egentligen helt ointressant. Det fina och det egentligen enda viktiga är tacksamheten självt!

Nyligen så fyllde vår lilla prinsessa ett år och semestertider till trots så var det många nära och kära som på ett eller annat sätt uppvaktade henne, och tro mig, det värmer något enormt! Att se den omtanke och kärlek omge henne är helt fantastiskt! Hon är det absolut vackraste som hänt mig och därför känner jag en sån tacksamhet mot alla som har tagit henne till sitt hjärta!

Kan det vara på grund av mitt reflekterande över året som gått som resulterat i att jag återigen påmints om den skatt jag givits och därför känner den tacksamhet jag gör? Inte för att jag någonsin glömt bort det men ibland så behöver man en återblick för att se nuet.

Tack alla underbara vänner för att ni är just det- helt fantastiskt underbara!


1 kommentar:

Elin sa...

<3 Och tack för att du finns! Din lilla prinsessa är helt underbar så du har all rätt att vara tacksam över det! :)